Czy franczyza GPoland się opłaca?

Franczyza to genialny sposób na biznes, pod warunkiem że franczyzodawcą jest rzetelny partner, jak na przykład https://gpoland.com.pl/oferta/. Franczyza jest sposobem prowadzenia działalności gospodarczej, która wiąże dwa podmioty umową franczyzową. W ramach tego modelu biznesowego franczyzobiorca rozpoczyna prowadzenie własnego biznesu pod szyldem partnera.

Niewątpliwą korzyścią współpracy na zasady franczyzy jest to, że marka, pod której szyldem się działa jest znana, lubiana i posiada już stałych, lojalnych klientów. To idealna forma dla przedsiębiorców, którzy dopiero zaczynają swój biznes i nie mają na niego pomysłu ani nie posiadają odpowiedniego zaplecza w formie wiedzy i doświadczenia.

Współpraca franczyzowa daje pewne poczucie bezpieczeństwa franczyzobiorcy. Wynika to z korzystania ze sprawdzonego i dającego korzyści pomysłu. Popularna marka stanowi niejako lep na klientów, których nie trzeba już więcej przekonywać do jakości oferowanych towarów. Nie ma też konieczności budowy świadomości marki, bo ktoś to już zrobić wcześniej. I zrobił to dobrze.

Franczyza pozwala zarówno franczyzobiorcy, jak i franczyzodawcy rozwijać markę. Ponadto, taka forma współpracy pozwala na zwiększenie kanałów dystrybucji towarów. Pozwala to na głębszą penetrację rynku, a także pewne ograniczenie przestrzeni rynkowej dla konkurencji. Dzięki franczyzie franczyzodawca zyskuje lojalnego partnera, który również stara się i pracuje nad sukcesem całego brandu, a przekazując swoje “know how” unika konieczności kontroli osobistej każdego punktu.

Franczyzodawca (w tym wypadku agencja GPoland) oferuje swoim partnerom przede wszystkim dostęp do marek o światowym zasięgu i dostęp do firmowego “know how”. Poza wsparciem biznesowym, GPoland oferuje także wsparcie PR-owe i marketingowe, w tym między innymi kampanie prasowe, outdoorowe, działania public relations, micromarketing, eventy i pokazy mody, showroom, prezentacje i dni prasowe, a także współpraca z celebrytami.